Umut_aras Geçen sene kürtaj olduğumun gün 27 nisandi şimdi bebegimin tahmini doğum tarihi 27 Nisan geçen sene ramazan bayramı çok zor gecmisti gerilmeye başladım kendimi sakinlestiremiyorum
umena Umut_aras geçmiş olsun. Bebeğiniz için sakinleşmeye çalışın farklı şeyler düşünün zor geçen kışın ardından Mevla size bahar ikram etmiş güzelliklere odaklanın
Burcuneris Umut_aras kötü düşünme canım belki Rabbim o kaybettiğin yavrunu yeniden yolluyor sana hemde o günü kötü hatırlama diye o gün yolluyor. Bende 25 haftalık ölü doğum yaptım 2 yıl sonra o gün hamile olduğumu öğrendim ve hep öyle düşündüm kaybettiğim yavrum yeniden bana geliyor.. Sağlıkla alalım inşallah kucagımıza 🙏
Rosemihra Umut_aras benim de kürtajım olalı 9 ay olacak şu an doğum yapmış olacaktım . Malesef tüp bebekti bir de . Üzülmeyin doğal yolla oluyorsa inşallah yine nasip olsun size
Civciv53 Umut_aras ah canım başın sağolsun 🤲🏻 Bende bebeğimi 19. Haftada kaybettim normal doğumla şuan tekrar hamileyim ve 19+5 im yine aynı şeyleri yaşarım korkusu öyle zor ki seni çok iyi anlayabiliyorum. Bu arada benimde tahmini doğum zamanım kızımı kaybettiğim zamana denk geliyor bu Allahın bir hediyesi galiba bize. Yara aldığımız yerden çiçeklenicez inşallah🤲🏻
sweetmom_ Umut_aras hayır aksine geçen sene o tarihte canından can gitmiş bu sene inşaallah canına can katılacak. Hic sıkıntı yapma. Doğumun yaklaşıyor stresten beslenme, güzel düşün , dualar et. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻🤍
amayinedeiyiilerledim Umut_aras bol bol inşirah suresi okumanı tavsiye ederim. Rabbim sağlıkla kavuştursun evladına 🤲🏼🥰
orkide123p3t Umut_aras benimde 28 nisandı doğumda 20leründe gösteriyor Allaha güven zikir çek kardeşim Allah gönlüne ferahlık versin