Kızlar bugün aşırı adet sancım oldu karnım al tarafında banyo yaptım akşam çıktım az önce leke gelmiş koyu renk daha doktora hiç gitmedim birde içimde sknti var hiç bir belirti yok bulantı göğüs hassasiyeti en başından beri aslında bi korku var içimde ama şuan daha da korkuyorum ne olabilir bu