Glsm-ktl1 Gbaslanbay ölçmüşler ama kesen var ilk haftalarında keseyim geç görme gibi durumunda olabilir
Gbaslanbay Leylaaa_46 son regl tarihime göre 8 diyor 20sinde muayene oldum kese gözükmedi dediler beta değerim o zaman 350idi 10 gün önce tekrar muayneye gittim küçüück bir kese gözüküyor dediler ama kese gibi değil gibi anlamadığım için sizlere sormak istedim