Kızlar ben daha önce maalesef 19+3 haftalık bebeğimi kaybettim şimdi tekrar hamileyim allah nasip ederse sadece kaset test yaptım beta hcg için cuma gününü bekliyorum çünkü daha çook yeni öğrendim haftası da çok küçük muhtemel yani diyeceğim keseyi ve içinde bebeği görememekten korkuyorum tam olarak kaçıncı haftada gitsem ikisini bir görebilirim eğer varsa inşallah