merimiri Kızlar içimde pıt pıt atan kıpır kıpır bir şey var dışarıdan gözükmüyor ama ben hissediyorum özellikte uzandığımda ☺️ sizler bu haftada nasılsınız benim gibi olan var mı eskiden patlayan şeker vardı ağızda nasıl patlardı ya içimde aynı öyle 😂😂😂
Anonim189 merimiri ben 18+2 yim ama hiçbir şey hissedemiyorum arada bir şey varmış gibi de yokmuş gibi de çözemedim amaa☺️
merimiri Anonim189 ciddi bi oynama bende hissetmiyorum ama sanki her an belli olacak gibi yakın zamanda
Ebks Ay bende 15+5 deyim nadiren bi tık tık atma hissediyordum bi kaç gündür bi şey yok panikledim bebeğe bişi mi oldu diye hissetmemem normal değil mi
Gizem9688 19+3 ben hala hissetmiyorum. O pıt pıt patlayan seyler gaz dedi doktorum. Bebek hareketini anlarsin hissedince dedi