sorybaby Ya çok az artmamış mı sizce kalp atışını da duyamadım 🥺🥺 4 Nisanla 9 Nisan kan tahlilleri bunlar 7haftalik bebek
Gebess95 sorybaby normal o zaman bence ekstra fazlalık yok artışınız gayet iyi benimde böyleydi hayırlı olsun hamileliğiniz
Gebess95 Belki çoğul gebeliktir belki bebek önce den tutunmuştur zaten kalp atışını beta HCG ye göre değil 7 yada 8. Hafta da duyarsınız bence bir sıkıntı yok içiniz ferah olsun
Gebess95 sorybaby benim doktorum sadece bir kere baktı beta ya oda 1500 du sonra birdaha hiç bakmadı kalp atışını da biz 8. Hafta da duyduk doktorunuz ne dedi size bence normal geldi bana
Gebess95 sorybaby bebeği keseyi gördünüz ama değil mi o görmüştür aslında kalbinin atıp atmadığıni benim demişti 6. Haftadayken kalbi oluşmak üzere 8. Hafta da dinleticem 8. Hafta da da duymuştuk şükür
sorybaby Gebess95 artış iyi dedi ama 5 gün sonrasinda daha fazlasi olmasi gerekmez miydi bilmiyorum ki ya düşük de yapiyor olabilirsin dedi ben lekelenme için gittim acile 2 gün sonra yine baktir dedi
Gebess95 sorybaby anladım umarım bebeğiniz iyi olur fitil falan verdi değil mi progesteron kullanın mutlaka dikkat edin bayram dan sonra bir başka doktora gidin bence
Gebess95 sorybaby aciller de cihazlar biraz eski oluyor tam goremiyorlar siz içinizi ferah tutun bayramdan sonra duyarsınız inşallah
Gebess95 sorybaby hı aslında vermesi lazım sizde bu süreçte dikkat edin yormayin kendinizi ayakta durmayın Allah sağlıkla bağışlasın bebeğinizi size