rmyscmc asell13 bende 34+2 de tahmini 7 14 Mayıs arası dedi ama haftaya net söyleyecek Allah bilirde ondan sordum kuzum
asell13 rmyscmc vala benim doktora kalsa 16 mayısta alacak ben davul gibi şişmişim hala 39+1 de olabilir diyor 😂😂 inşallah 13 mayısta alır bekletmez çok fazla
asell13 Busracecen hayırlısı olsun canım bekleyeceksin mecbur bebişin keyfi ne zaman gelmek isterse 🥰
nurcan05 Birminikannesi_2018 🥰 geleceği yok bebişlerimizin bakalım pazartesiye kadar gelmezse ne diyecek doktor sizin ne zaman kontrol
Birminikannesi_2018 nurcan05 bende pazartesiye kadar gelmezse gidicem mecbur suni falan Allah ne verdiyse verirler muhhemelen diye dusunuyorum
170420 Izell 40+5 bekliyorum hala sancida yok yatista sıkıntı yoksa acil yaomiyor poliklinikte kapalı mecbur pazartesiyi bekliyecez doktor yapscakmis bakalım
asell13 rmyscmc bilemiyorum ki canım ne kadar anne karnında kalsa o kadar iyidir diyor bizde ayak uyduruyoruz 🤷♀️
Izell MuberraKrcn rabbim kolaylik versin inşallah çabucak acilman olur bir avazda dogursun benimde 40+2 oldu