Görüsünü nasıl temizliyorsunuz kaynatacak mıyız ben wee babyninkini kullanıyorum uçları tek kullanımlık ama muhtemelen ucunda tıpa yüzünden tek kullanımlık tıpasız kullanıyorum zaten uçları da yıkayıp kullanan var mı bir sorun oluyor mu kaynatacak mıyız hepsini biberon gibi