leylaaa1268 _Annemmm4 33 haftadayım, doktor kontrolüm 1 hafta sonra o yüzden şu an bilmiyorum😊🫶🏻sağlıkla gelsinlerrr👼🏻👼🏻🍓
Gmz09 _Annemmm4 ideali diye birşey yok bence.Her bebek farklıdır.Olması istenilen vardır.Benim 33’te 2142 gr boy da 43’4’tü.Doktorum iri bir bebek olmayacak dedi.Genetik faktörler filan.