sorybaby şükürler olsun☺️ sağlıkla kucağınaza alın bana kalp atışı yok almamız gerekiyor dediler ben beklemek istiyorum dedim 2. Gebeliğim ilk çocuğumun kalp atışını çok erken duyduk fakat bu geç olabilir belki diye dua ediyorum. 2 doktora gittim fakat 5+4 te sadece kese görmüşlerdi belki geriden geliyordur dua edin bana 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻