Yasemin222 canım bende 32 hafta kontrolüne gittiğimde Nts de sancılar 100 çıktı, hissetmiyorum ama ben sancıları, iki gece hastanede yattım serum ve ilaç başladılar iki doz ciğer geliştirici iğne vuruldum. 4 gündür evdeyim genel olarak yatıyorum kalkmamaya gayret gösteriyorum ilaç içiyorum günde altı tane. Doktor ağır kaldırma hareket etmende sorun yok dedi ama dikkat ediyorum inşallah 36 37 yi bekler bebişlerimiz