Cglglr Merhaba ben 5 haftalıkken keseyi gördüm. Şuan 7 haftalık. 8 haftalık olunca kontrolüm var bebeği görür müyüm 7 8 haftalıkken acaba ? Siz ne zaman gördünüz bebişlerinizi ?