Burcu9125 Arkadaşlar camlar ve plastik ürünler emzik vs gibi ayrı kaynatılıyormuş tam olarak nasıl ve kaç dk yapacağım?
Kiwitoveannesi Burcu9125 ben kaynamış suda bekletiyorum 15 20 dk sonra güzel ce yıkıyorum her süt sadığımda yapıyorum
ikizlerimlekesfediyorum İlk olarak kaynamış su içerisinde 5 dakika bekletmeniz gerekiyor sonrasında bebeklere özel bulaşık deterjanı ile yıkayıp iyice durulayın