esmerrmm Kızlar hic bilmedigim icin soruyorum gripmi nezlemi oldum anlamadim , ıhlamur içebiliyormuyuz doktoruna danışıp içen varmı acaba
BARUTCU06 esmerrmm ıhlamurun zararı yok günde 2 fincanı geçmeyecek şekilde içebilirsiniz. Papatya kas gevşetici özelliği olduğu için önerilmiyor adaçayı vs.
Esraaaas esmerrmm içtim canım ben hatta daha erken haftalarımda içtim ıhlamur dan bişey olmaz aşırı tüketmediğiniz hslde
Ezgikurt esmerrmm 4 haftalikken ogrendim o gunden belli iciyorum diyetisyenim gunde 2 fincani gecmeden ic nane limonda 1 bardak tuketebilirsin demisti
Newmommyy esmerrmm ıhlamur zencefil kaynatıp limon bal karıştırıp içtim gripken doktorum içebilirsin demişti iyi gelmişti tabi abartmadan.
Buse1748 esmerrmm merhaba ben siyah çay tüketemediğim için doktora hangi bitki çaylarını kullanabilirim diye danışmıştım . Ihlamur 2-3 fincana kadar içebilirsin hiçbir zararı yok birde zencefil 1 fincan içebilirsin diye belirtmişti