oceee bez stoğu doğru değil. Bebek bezden dolayı psişik olursa diğerleri elinizde kalır. Bebeğin durumuna göre ilerleyen zamanda alırsınız, stok yaparsınız. Ben 4.ayda alışveriş yapmaya başlamıştım. Beşik, dolap, araba, banyo seti, şampuan, deterjan, birkaç kıyafet, battaniye gibi şeyleri aldım. Sonra yavaş yavaş diğer şeyleri aldım. Kıyafeti çoğunlukla çevreden geldi. Onları da kullanacağım, bu yüzden kıyafete çok masraf yapmadım, onun yerine diğer ihtiyaçları alıyorum.