Berrin19- Merhaba beta değerim ilk 03.04.2024 —212, 05.04.2024–631,07.04.2024–654,09.04.2024 —989 , 5. haftadayım ve bugün doktor 2 gün sonra tekrar gel çok fazla artmamış dedi ,sizce normal mi? Yaşayan var mı bu şekilde
Senmsii Berrin19- Benimde aynısı başıma geldi canım 1080 e kadar yavaş yavaş yükseldi sonra kanamam başladı düşük yaptım. Yani kimyasal gebelik geçirdim. Kanını vermeye devam et çünkü dış gebelik olma ihtimlide olabilir. Allah yardımcın olsun canım
momofmychildren Berrin19- bu değerlere göre artışı düşük görünüyor %60 artması lazım bir sonraki kan vermenizde de yeterli artış olmazsa muhtemelen kimyasal gebeliktir kese görüleceğini sanmıyorum Benim de 1350ye kadar artmıştı bu şekilde ama kese görünmedi ve sonrasında kanamam oldu sizi üzmek istemem ama bu şekilde olabilir
Burcuneris Berrin19- bende yaşadım boş gebelikti canım kendi kendine düştü kese zaten bebek oluşmamıştı
Berrin19- Senmsii rahmin kalınlaşmış dedi doktor tam dış gebelik diyemiyorum kan vermen gerekiyor dedi artışlar çok mu az
Senmsii Berrin19- Rahim kalınlaştıysa dış gebelik olmama ihtimali yüksek canım. Zaten kimyasal gebelik riskli birşey değil her kadın yaşıyor haberi olmadan yada olarak. Çok az artmış evet 2 günde 2 kat artmalı. Kimyasal olursada üzülme kimyasal sonrası hemen hamile kaldım tekrar
Berrin19- momofmychildren Aynı saatte mi vermem gerekiyor tahlilleri , vajinal muayene de dış gebelik gözükmedi , rahmin de kalınlaşmış aslında dedi , hatta başka bir Dr karın ultrasonunda minik bişey gördü şüpheli dedi 2 gün sonra tekrar tahlil dedi
Senmsii Berrin19- Herkeste farklı tepki veriyor olabilir canım. Sen kanını aksatmadan ver takip et kanaman başlarsada üzülme sakın çoğu kadın bunu yaşıyor kürtaj vs olmana gerekte yok kan yolu ile atılıyor
momofmychildren Berrin19- aynı yerde vermeniz gerekiyor artışı kontrol edebilmek adına henüz düşük değerler umarım sağlıklı bir artış olur en az %60 artması lazım artmazsa kanamanız olacaktir mutlaka Ama hemen üzülmeyin kimyasal gebelikten hemen sonra tekrar hamile kalabilirsiniz benim öyle olmuştu
Berrin19- Burcuneris Kendiliğinden mi düşüyor ilaçla mı yani şunları düşünmek tabiki istemiyorum ama her türlü ihtimalede kendimi hazırlamak istiyorum
Cerenszn Berrin19- 2 katına çıkmalı benim 106ydı 4-5 gün sonra verdim 3900 küsürdü şimdi 19 haftalık olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin❤️
Burcuneris Berrin19- haftası küçük olduğu için ağrısız sancısız adet kanaması gibi olmuştu benim. Özelde kürtaj dediler devlete gittim her kürtaj bir risk kendi kendine vücut atar dedi dediği gibi de oldu canım. Eğer atmazsa ilaç deneriz demişti.