Aygn Dimi bir garip oluyor insan sabah aç karına Demir bi saat bekle kahvaltı yap decavit iç sonra ara öğün yağ sonra akşam imom yine bi süre sonra osteocare sonra yatış 😄 damla ortadan kalkınca ben biraz rahatladım ama herkesin değeri bir olmaz belki sana yarıyordur damla bende 6 kullanıyordum kullanırken fazla d vitamini almam beni rahatsız etti korktum sorun olur mu falan derken olmaz ama kullanma dedi kurtardı beni sağolsun 😄