Munevver68 ben kullanmadım Ama allah nasip ederse kullancam ilk uzun süren gebeliğim bizim aile boyu herkes kullandı ve sıfır çatlama sıfır yırtık sıfır sarkma ama korse değilde annemler Amerikan bezleri
İle Doğum çıkışı hemen sımsıkı karnını sarıyorlar korse biraz daha gevşek kalıyor bunun yanında o yüzden bezle daha sıkı oluyor Yani
Amerikan bez deyince bilmeyen olabiliyor çarşaf kumaşı deyim yada kullanmadığınız
Çarşafı kesip sarın