Betulhydr 39 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim doktor bebek doğum kanalına girmemiş dedi içinizde böyle bı durum yaşayıp sonradan bebeginiz doğum kanalına girdi mi. Birde bebek kanala girmediyse sezeryan mi olunuyo.
mavikalpvemavikalp Betulhydr yok kız ne sezeryanı Bebek 1 gündede girer kanala Bende 40. Haftadayım daha girmemiş kanala egzersizler yapıyorum sende yap bacım
Betulhydr mavikalpvemavikalp doktor gunde 5 saatte yurusen anca girer kanala dedi o da girebilirse artık bu saatten sonra dedi o yüzden korkuttu beni
Kubraa0608 mavikalpvemavikalp bende 37+2 haftaligim fakat benim suyum fazla bebek sudan kaynakli sürekli döner dedi doktor bir ara başı aşağıdaydı fakat tekrar yukari dönmüş belki sezeryan olabilirsin demişti doktor. Siz hangi egsersizleri yapiyorsunuz? Birde benim gibi suyu fazla olup bebegi dönen varmı normal doğum istiyorum ama daha günümüz var nasil olacak bilmiyorum 🥲
mavikalpvemavikalp Betulhydr öfff şu doktorların sezeryan aşkı beni benden alıyor😅😅 herşey bir günde oluyor bacım bi bakarsın nişan gelir çocuk kanala girmiştir yani bir günde doğurursun hiç belli olmaz
GULDEHAN Benim de 39+1 bugün. 5 gün önce daha kanala girmemişti, 2 gün önce de tekrar kontrol etti girmeye başlamış bekleyeceğiz dedi. Sizin de değişebilir bekleyin, sıkmayın canınızı 🙏🏼
Umut_aras Kubraa0608 benimde bebeğim sürekli dönüyor bı yan yatıyor bı doğum pozisyonuna geliyor sonra geri dönüyor asla saati saatini tutmuyor
mavikalpvemavikalp Kubraa0608 ama daha var sizin korkmayın bebiş gelceği zamanı biliyor hele kanala girdimi daha dönemez sabırlı olun Ördek yürüyüşü aksak gebe yürüyüşü ve bol bol merdiven inip çıkma yapın bunlar bebişi kanala yönlendirir Ha birde youtubede simge duman ters duran bebeği kanala yönlendir yazın o hareketi yapın evde iyi gelecektir 🥰🥰