Zbsbzc1 Kızlar ilk hamileliğimde hamilelil çizgisi hemen olusmustu. Ama bunda olmadı benm gbi olan var mı?
Zbsbzc1 Senmsii ben 37 daha cıkmaz zaten ilkinde 5. Ayda cıkmıstı . Cinsiyetlerde aynı oysaki bilemedm neye göre cıkıyor