Meriikoo Kızlar selamm ben şu an yaklaşık 4 haftalığım çok ciddi kasık ve alt karın ağrı sancılarım var normal mi?
Serendipity16 Meriikoo ilk zamanlar ağrı olması çok normal ama lekelenme falan olursa hemen acile gidin
Meriikoo Rizelii annem çok endişeleniyor kendisi 8 gebelik geçirdiği için :) sanırım acile görüneceğim
emirtimr1 adet döngüsü zamanındaysan olabiliyor hayatım ama gebelik boyunca kanama vs olmadığı müddetçe normal kabul görülüyor
NidaS Bende ara kanama diye gittim sanırım yerleşme kanaması. Beta 37 çıktı. Tek taraflı ciddi kasık ağrılarım oluyor geçiyor. Doktorun yazdığı folik asiti içince ağrım geçti. İlaçla mı alakalı anlayamadım. Adı folido ce