Pinaryyy Merhabalar çatlak kremi lıerac kullanıyordum ancak fiyatlar uçmuş oyüzden welada aldım bu kremi kullananların yorumlarını merak ediyorum. Memnun musunuz? Günde kaç kez kullanıyorsunuz?