Merhaba arkadaşlar hayırlı akşamlar
6 gunluk adet gecikmem.var test yaptım negatif cikti akıntım ve arada adet olacakmisim.gibi karın ağrım.vardı hala adet olmadım ve karnımda hafif ağrılar var arada oluyor dış gebelik olabilir mi ? Bayram tatili girdi araya biryere gidip kanda veremiyorum dış gebelikte test negatif çıkıyor mu ?