cLearQueen valahi benimde düzenli bir ilaç kullanma saatim var desem yalan olur yani benim sağlık ocağındaki doktor eğer yan etkisini görüyorsan kahvaltı yaptıktan 1 2 saat sonrada kullanabilirsin demişti bende bazen sabah kahvaltısından önce kullanıyorum bazende öğleye kalıyor