İyi geceler herkese. Geçen hafta 32. Haftamda ilk nst muayenemde sancım çıkınca serum alıp 2 kere daha nst ye girdim. Sonuncu da çıkmayınca normal eve döndük. Bu sabah yine nst kontrolüm vardı, 5 kere nst yapıldı serum verildi ve düzenli kasılmam ve ağrım çıktı fakat ben hiç bi şekilde ağrı sızı kasılma hissetmiyorum. Doktor yatış önerdi fakat bir şey hissetmediğim için yatmadım. Ayrıca detaylı ultrasonum da vardı bu sabah her şey çok yolundaydı. Bebeğin hareketleri kalp atışı suyum vs her şey güzel çıktı. Bu sancılar yalancı sancı mı oluyor? Bu haftalarda nst de ağrısı sancısı çıkan oldu mu? Alttan muayene yapılmadı hiç yapalım diyen de olmadı ama ister istemez çok gerginlik yaşıyorum şimdi. Cevaplarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.