Kubra003 aynısını ben yaşıyorum bende çok korkuyorum 34+3 haftalığım 4 5 gündür vücudumun da kaşıntı ve döküntü vardı bu gün acile gittim sabahtan kasılmalar başlamıştı bu arada gitmişken onuda söyleyeyim dedim kan aldılar ntsye bağladılar açıklığıma baktılar derken hafif sancım olduğunu açılmam olmadığını sancı iğreni yapmak istediklerini ama ani bir doğumda yenidoğan ünitesinin dolu olduğunu ve o yüzden sevk yazacaklarını söylediler bizde kabul etmedik çünkü ilk hamileliğim değil düzenli kasılma gibi bir şey bebek toparlandıkça azcık ağrım oluyor anlayacağınız evime geldim dinleniyorum kasılmam falan kalmadı ama korkuyorum yinede hayat mı ettim acaba