Rabisaliiii Kızlar çok hastayım on gündür. Ağır grip geçirdim. Şimdide sol kulağım ağrısından ölüyorum tikanti . Enfeksiyon olmus sanrm. Acil dok. AUGUMENTIN 1000 MG yazmış. Bir sıkıntı olmaz kullan dedi. Hemşireye sordum ben olsam kullanmam dedi aklım çok karıştı 35 haftalik bu arada.
Semencivraci Rabisaliiii 30 haftaligim bende acile gtmistim gripten bogaz agrim ve bas agrim vardi 1 haftadi kslksmiyordum yataktan. Sana yazdigini yazdi banada. 2 gun kullandim. Bebegin hareketlerinde farkedilcek sekilde azalma oldu. Doktoruma sordugumda icmemem gerektigini bebegin hareketlerini azalttigini uyuttunu soledi ve 2 gun disinda bidaha hic kullamadim. Suan yine hastayim ve kullanmiyorum. Bence kullanma
YeniAnne55 Rabisaliiii 28haftalıkken bende kullandım canım aynı antibiyotiği doktorum kullanabilirsin demişti bi sıkıntı yasamadım şükür suan 33+4gunluguz
Alpasel1 Rabisaliiii canım hamileler için düşük antibiyotijler var ama verdiği 1000mg bence kullanma bende kullandım 35 haftada ama mg düşüktü
Brlgry Rabisaliiii haftalarımız aynı Bende aynı durumdayım ağır grip geçirdim burnum ve kulaklarım hala tamamen tıkalı nefes darlığı hırıltıda çok yaşıyorum öksürükte vardı doktor bi öksürük Şrubu hava ve parol yazdı Doğum doktorum öksürük şrubu kullanmamı istemedi ağrım olmadığı sürece paroluda öyle banada antibiyotik yazacaktı ben istemedim içime sinmedi yaklaşık 10 gündür atlamadım bilmiyorum nolucak kafayı yemek üzereyim artık bir an önce doğurmak istiyorum veya iyileşmek 😔😔🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Bsyldrmdlk Bende 5 haftalık gebeyim aynı durumdayım. Doktor önerisiyle largapen 1 gr kullandım. Bir sıkıntı olmayacağını söyledi.
Rabisaliiii Alpasel1 yarn randevum var doğum dok.ona soaryim olması o yazar her halde. Hayatımda böyle kulak ağrısı yasamadim😢
1850 Rabisaliiii ben gecen hafta 34. Haftamda ıdrar yolu enfeksıyonu ıcın kullandıö 400 mgdı. Kadın dogum doktorunuza da sordunuz mu??
Rabisaliiii 1850 sormadım. Ona sormadanda kullanmak istemedim yarın sorcam ..dayana bilirsem ağrıya. Acile serm faln verdiler biraz iyi geldi
Guness90 Rabisaliiii antibiyotiği 15. Haftamdan beri kullanıyorum ara ara 31 haftalık olduk çok şükür hiç şüphen olmasın doktoruna güvenmelisin 👍🏽
Guness90 Rabisaliiii hmmm acil doktorumu verdi, evet kendi kadın Doğum doktorunuza sorun öyle kullanın ama kadın Doğum doktorunuz hangi antibiyotiği verirse hiç şüphe de kalmayın
Rabisaliiii Guness90 evet cnm acil dok olunca şüphe de kaldım.sem hangi sini kullanılsın antibiyotiği
Guness90 Rabisaliiii agumentin kullanmadım ama Aksef, piyoleseptyl, üromisil, largopen sanırım bir çok antibiyotik kullandım bitmek bilmeyen tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum yüzünden 🤦🏾♀️