Hanımlar 36+3 günlüğüz bugün kontrole gittim 2-3 cm açılmam olduğunu söyledi Dr. Sancımı evde çekip öyle gitmek istiyorum diğer gebeliklerimde de sancımı evde çekip gitmiştim.
Yaklaşık 4-5 saattir mide bulantısı yaşıyorum midem çok bulanıyor doğum ile alakalı bir durum mudur? Yaşayan oldu mu