Ozgenurglnc vallahi ekstra bir şey yapmadım hiç. Normal yeme düzenime devam ettim. Su tüketimimi çok artırdım. İlk haftalarda aldığın kilo değil aslında şişkinlik genellikle gaz şişkinliği oluyor. 1. Trimester bitince azalır diye düşünüyorum. Bir de hareketsiz misin çok? Ben gün içerisinde çalışmama rağmen akşam eve gelince mutlaka yürürdüm en az yarım saat ve 12. Haftadan sonra da pilatese başlamıştım.