Kızlar enfeksiyonum var ve sağ kasığım çok ağrıyo yürürken bile pazartesi sezeryan olacağım antibiyotik kullanıyorum bu ağrı geçmiyo sizce ne yapmalıyım doktoruma da ulaşamıyorum ve acile gitsem hiç bilet yapmıyor ne yapıcam bilemedim bi öneriniz var mı