fLzz3 Kızlar 14 haftalık olacam yarın ve karnımın sağ tarafında hep bi ağrı oluyo ama tam kasık bölgesi değil biraz daha yukarısı gaz sancısı gibi sancıda oluşuyo normal mı
Deletedmom_88 fLzz3 doktorunuzdan bir böbreklerinize bakmasını isteyebilirsiniz 🙏🏻 bebiş büyüyor olduğu için ağrıyor da olabilir tabiki ama ne olur ne olmaz