Hepinizden Allah razı olsun arkadaşlar , bebeğim düştükten sonra girip oldu Allah’a şükür şişme kusma vs kulak akıntısı olmadı ama babaygi beni korkuttu güzel yavrum Allah’ım tüm evlatları anneleri babaları kardeşleri güzel kalpli olan herkesi korusun kollasin