Kızlar merhaba tüp bebek sürecine başlayacağım haftaya inşallah. Bende hiçbir sorun yok yumurtalıklarımda vs. Eşimde de sayı olarak sperm var ama yerinde hareketli olduğu için tüp bebek dediler. Çok umutsuz değiliz cok şükür Allah’ıma ama aklıma takılan bir soru var donmus embriyo ve taze embriyo farkı nedir doktorum hiç bilgi vermedi bu konuda burdan gördüm bende