Nigaribra Üşengeçliğime borçluyum diyebilirim,ben evde yemek yapmaya üşendiğim için az almışımdır çünkü hep atıştırmalık olarak yoğurt ceviz badem su süt corn flakes hep bunları yiyordum 😅
Hepimizin hamilelik süreci biriciktir 🌸 ben az acıkıyordum senin haftanda ama şu an için aynısını diyemem nerdeyse 2 saatte bir acıkıyorum)) sanırım bu yüzden diyorlar 8. Ay ve 9.ay dikkat etmek lazım diye…