alisamomm Selam kıslar 🌸 19. Haftadayım karnım ara ara taş gibi oluyor kasılıyor bu normal mi ilk gebeliğim tecrübesizim bilgisi olan var mı ?
esmayb35 alisamomm doktorunuza söyleyin magnezyum verir büyük ihtimalle. Kasılma iyi bir şey değil ama rahminiz büyüdüğü içinde oluyor olabilir mutlaka doktorunuza söyleyin
SmyEsciv alisamomm benimde 29 hafta uzun zamandır sertleşiyor doktoruma sordum yorgunluktan oluyor dedi magnezyum vs. Birşey vermedi
alisamomm esmayb35 anladım tamamdır çok teşekkür ederim ♥️ birdahaki randevuma daha 2 haftam var bi süre daha bu şekil idare edeceğim peki bu sertleşme ve kasılma bebek için köyü bir şey mi yani onu kötü etkiler mi
esmayb35 alisamomm kasılma nst de sancı olarak çıkıyor daha haftanız erken o yüzden siz mutlaka söyleyin doktorunuza. Bol bol dinlenin çok yürümeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊