Hanımlar benim kiracim %76 engelli annesine bakıyordu baktığı içinde evde bakim maasi alıyordu annesi cumartesi günü vefat etti ve pazartesi günü de bayram münasebetiyle evde bakim maasi erken yatmış hesabına onlarda resmi tatil diye hiç Bi yere bildirememisler yatan maaşı çekseler bisey olur mu ? 6 Nisan da annesi vefat ediyor 8 Nisan da evde bakim maasi yatıyor. Burayı kullanamadığı için ben sorayım dedim