[silindi] Sevgili anneler, ilk kez doğum yapacağım inşallah hastanede alt üst takım mı yoksa elbise pijama mı rahat oluyor? Hastaneye yatış verirlerse açıklık kontrolü vs ya da doğum sonrası nasıl bir şey kullanışlı olur acaba
Deletedmom_88 [silindi] ben iki pijama takımı aldım, elbiseler ile asla rahat edemediğim için . Kuzenim de böyle almıştı bir problem de yaşamamış
mavikalpvemavikalp [silindi] sürekli alttan muayne edicekleri için 1 adet elbise koymanız iyi olabilir Gebelik okulundaki ebede öyle söylemişti bir tane elbise koyun demişti pijama indir çıkar zor oluyormuş
denizalismom [silindi] yatış verince önlük giydiriyorlar zaten . Sonrasında pijama giymiştim ben rahattı gayet. 2 tane pijama takımı koymuştum ben
[silindi] mavikalpvemavikalp benim de annem aklıma düşürdü ben de sizlerle de istişare edeyim dedim. Teşekkür ederim 🌸
[silindi] Adenala ben de öyle yapmayı düşünüyordum sonra alttan muayene olmam gerekirse diye bir endişe ettim danışmak istedim. Teşekkür ediyorum 🤭
Ekinokss [silindi] Sezeryansa ameliyat gibi olduğu için elbise pijamayı kefadan geçiriveryosun pijamayı giyerken o kadar çok zorlanmıştım ki elbise pijama sabahlık miiisssssss Normal doğumda da alttan muayene ediyorlarmış genelde sürekli çıkar giy zor olacağı için yine elbise sabahlık mis.
Dnmzzeda [silindi] Normal doğum da zaten hastaneye yatış yapıldığında hastaneden elbise veriyorlar boydan doğuma da onunla gidiyorsun doğumhaneye kıyafet verdik pijama takımı alt üst önden düğmeli onunla çıktım odama ve yanıma 1 tane daha almıştım doğumdan sonra toparlanınca onu giydim 2 takım yeterli
Apopot [silindi] ben ilkim sezaryen olduğu için ameliyattan sonra elbise çok kullanışlı oluyor diye geçen hafta yine elbise aldım bi tanede alt üst pijama koydum bu arada elbise arayışında olanlar suwende 300 liraya lohusa elbiseleri var çok güzel
Ozlem0795 [silindi] ben elbise de almıştım yanıma ama pijama takımı giydim düğmeli emzirme falan daha rahat olur diye zaten muayene sırasında falan hep önlük vardı doğumdan sonra da çıkışta yapıldı son kontrol