Arkadaşlar…şeker yüzünden diyet yapıyorum bebek bu hafta çok az kilo almış.üzüldüm.doğuma kadar kendini toparlarmi acaba? 33 haftayim.Sizce,diyet yüzünden mi kilo az almış,bazen gebelikte anne ne kadar kilo alsa da bebek az ala biliyor diyorlar ,kafam karisti .☹️☹️yani yiyip içmenin önemi varmi yokmu☹️