frdsyma Merhaba arkadaşlar bugün tam 38 haftalığım regl olacak gibi ağrılarım var. Bebeğin hareketleri de çok değil artık. Akıntım çok arttı ama nişan vs gelişi yok. Benzeri durumu yaşayanlar var mı?
Dnmzzeda frdsyma Son zamanlarda öyle olması gayet normal bu ağrılar sonrası bebiş sağlıkla gelir inşallah 🙏
Fatma44 frdsyma benim doğum sancılarım baslamdan önce adet olacakmisim gibi sancilanmistim aynı gün içinde nişan ve suyum geldi ertesi gün de doğum yapmıştım
frdsyma Dnmzzeda teşekkür ederim amin inşallah bende hastaneye gitmeyi düşündüm ama doğal süreci buysa bekleyeceğiz bakalım ☺️
frdsyma Fatma44 benimki sancı denecek kadar ağır değil regl öncesi sızı gibi, genelde regl den önce öyle olurdum sancım olmazdı zaten ona benziyor