leyze genel anestezi yapıldığı için anlamıyorsun zaten ameliyathaneye girdim narkoz verdiler uyandığımda her şey bitmişti ne oldu anlamıyorsun bile. Benim ilk gün ağrım oldu ameliyat sonrası ona da iğne yaptılar geçti. Onun dışında şimdilik ağrı yaşamadım şükürler olsun