Koalams ben kullanıyorum yıllardır kullanıyorum kaygı ve uyku problemim var çok yoğun yaşıyorum. Tüp bebek tedavisine başladığım süreçte ilaçları bıraktım ama ruhsal açıdan daha da kötü oldum hiç uyuyamıyorum ve sürekli kaygı panik halindeydim. Bebeğin kalp atışını duyduğumuz 7. Haftada doktorum tekrardan ilaca başlattı lustral kullanıyorum en düşün mg olanı. Bu ilacı kullanan çok fazla gebe var bildiğim kadarıyla