Busrahmet Kızlar bu haftaya kadar kendimi en fazla bir ay zorlayıp hareket ettim onun dısınds riskli gebelikti hep yatarak geçti hamileliğim düşü riskim vardı ama şimdi zaman da yaklaştı korkuyorum normal Doğum yapamam diye geçen çatı kontrolüne gittim doktor suanlık sorun yok normal olur dedi ama benim gibi durumda olup hareketi Kısıtlı olanlar normal dogum yapabildi mi merak ediyorum içini korku saldı
AskMavi Busrahmet bende ayniyim suan hareketlerim dahada yavasladi vede cok. Sismeye. Basladim ozellikle ayaklarda siskinlik basladi. Sizde de varmi. Siskinlik