Sevgili güzel anneler hangi isim sizce?
Aeren biz de kızımıza sırf deniz ismini koyacağız 😊
Aeren Defne tek daha güzel bence. Tabi siz bilirsiniz, sağlıkla gelsin 🌸
Aeren defne çok güzel sade çok kibar bir isim 🥰
Aeren PARLA
bahocum sağlıkla gelsin inşallah، tek başına Deniz de çok güzel 🥰.Eşim Defne çok istiyor
Aeren Defne Nil daha güzel olur Defne başta🥰
Defne isminden gına geldi sadece Nil diyorum çok zarif🌸
Defne ismi Merve ler gibi ürüyor😅