Kızlar 20+2 hafta hamileyim normalde 18 ine randevum var ama bugun çok farklı ayağa her kalktığımda yada yururken kasiklarima ağrı saplaniyo böyle hareket edemiyorm bugün bayram için annemde kalmaya geldim yarım saatlik bı yol eşimle arabayla rahat geldim bugun çok sık her oturup kalktığımda yada yururken aniden kasiklarimda bı baskı bişi saplaniyomus gibi hissediyorum hastaneye mi gideyim normalmi bilemedim