Aynella Ben 35 ı geçtim ilk dogumumda o yuzden sezeryan. extra dan hastalıklar çıkıncaya hamilelikte.Riske atmak istemedim .Sen gençsin insallah bebisin güzel gelir ve normal dogum yaparsın. Normalde insan sadece doğum yapana kadar çekiyormuş sonrası rahatmış öyle diyorlar