Kızlar erken gebelik testi yaptım adetime 3 gün var sizce var
Aysee04 var canım hayırlı olsun gününüz geçtikten sonra kan verin netleştirmek için
Aysee04 Evet var hayırlı olsun ❤️
Gmzesr https://share.icloud.com/photos/034TdjIOMrI2McmGhpi-3LMmg Sizce bu pozitife döner mi
Hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah🥰
ldmzki döner gibi yarın testi tekrarlayın
lilyum_ ama 2 dk sonra dediğim gibi test negatif
ldmzki yani yeni test yaptım ve negatif
ldmzki yaa o zaman bilemiyorum