Nergiz7 Kızlar bayram geldiğine göre benim “ayy hiç karnın göbeğin yok kilo almamışsın biraz yesene” laflarına maruz kalacağım döneme girmiş bulunmaktayım. Allah bana ve benim gibi olan gebelerin yardımcısı olsun 🥲🫠
Minigiim-vebenn52 Nergiz7 insanlar o kadar çirkefleşti iğrençleşti ki kimsenin kimseyi ziyaret edesi insan içine çıkası gelmiyor . Nerede o eski samimi bayramlar
Deletedmom_88 Nergiz7 kimse kimseyi memnun edemiyor bu konuda ya 😄 kilo alsan dert almasan dert , illa bir şey diyorlar
eceyc314 Nergiz7 hem zayıflık bide ekstra şekerden dolayı yiyememede eklenince “zaten bir deri bir kemiksin bide yemiyorsun iyice ne hale geldin. Bebek nasıl beslenecek”. Tatlıları gördükçe benim ağlayasım geliyor yiyemiyorum diye. Sağolsunlar iyice bunalıma giriyorum.