Gonca1610 Merhaba iki böbreğimde de dayanılmaz ağrılar olduğundan dolayı 37+1 e sezeryan için randevu verdi doktorum. 37. Haftada küvez süreci olur mu acaba? 37. Haftada doğum yapanlar yorum yaparsa sevinirim.
_Tazeanne O doğum anında belli olur anca eğer solunumu güzelse girmez arkadaşım üç gün önce doğum yaptı 35 haftalıktı solunumu iyi olduğu için hiç girmedi taburcu oldular bile