Bugun biraz temizlik yaptım ama cok yorulmadan yaptım gayet iyiydm 20 haftalığım karnımın sağ alt köşesinde bi ağrı var 6 saattir düzenli bi şekilde ağrı var kalkerken uzanırken ayaktayjen bu neyin nesi anlamadm normal bişey midir ? Magnezyumu da resmen düzensiz kullanıyorum umarım onun eksikliğifir ama hafif midem de bulanıyo endişeleniyorum 🥲 yaşayan var mı bu haftalarda normal midir nedir anlamadm