ffttss06 üzülmeyin Allah yardımcınız olsun ikinizinde gönlünüzü ferah tutun yaşadığım şehirdeki kadın doğum hastanesinde tadilat vardı ben 38+4 te falan doğum yaptım ve kızımın kilosuda aynıydı sizinle solunum sıkıntısı vardı başka hastaneye sevk edikdi küvezle çok üzüldüm çok ağladım sezeryanlıydım çıkamadım hastaneden yavruma gidemedim iyi mi bilemedim ama 3. Gün onu alıp evimize getirdim şuan 1.5 yaşında lütfen gönlünüzü ferah tutun Rabbim meleklerini korusun inşallah ❤️❤️❤️